کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی هارو اکر

در شروع سمینار‌هایم یکی از اولین چیز‌هایی که به مردم می‌گویم این است که، «یک کلمه از حرف‌هایم را باور نکنید»؛ و می‌بینم که آن‌ها شوکه می‌شوند. چرا باید چنین چیزی را بگویم؟ چون فقط می‌توانم در مورد تجربیات شخصی خودم حرف بزنم. هیچ‌کدام از مفاهیم و گزاره‌هایی که من در اختیارشان می‌گذارم، ذاتاً راست یا دروغ و درست یا غلط نیستند. صرفاً نشان‌دهنده‌ی تجربیات و ماحصل زندگی شخصی خودم و نتایج شگفت‌انگیزی هستند که در زندگی تعداد بی‌شماری از شاگردانم دیده‌ام. ولی با همه‌ی این‌ها اعتقاد دارم اگر شما اصولی را که در این کتاب یاد می‌گیرید، به کار ببندید، زندگی‌تان کاملاً متحول خواهد شد. این کتاب را صِرف مطالعه‌ی یک کتاب در کنار بقیه‌ی کتاب‌ها نخوانید. بلکه جوری مطالعه‌اش کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد. بعد، سعی کنید اصول آن را در مورد خودتان امتحان کنید. هرکدام که در موردتان صدق می‌کند، حفظش کنید؛ در غیر این‌صورت از آن صرف‌نظر کنید.
می‌دانم شاید یک‌کم خودخواهانه به نظر برسد؛ ولی وقتی صحبت از پول باشد، این مهم‌ترین کتابی‌ست که تا به‌حال خوانده‌اید. متوجه هستم که این ادعا یک‌کم جسورانه است؛ ولی واقعیت این است که این کتاب همان حلقه‌ی مفقوده‌ی بینِ «در آرزوی موفقیت‌بودن» و «لمس واقعی موفقیت» از طریق خودتان است. احتمالاً تا حالا متوجه شده‌اید که آن‌ها دو دنیای متفاوت هستند.
شک ندارم کتاب‌های دیگری هم خوانده‌اید، به نوار‌ها یا سی‌دی‌های دیگری گوش داده‌اید، در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اید و مطالب زیادی در مورد سیستم‌های کسب ثروت در املاک و مستغلات، سهام یا کسب‌وکار یاد گرفته‌اید. ولی چه اتفاقی افتاد؟ برای اغلب مردم، هیچ! آن‌ها دوره‌ی کوتاهی، انفجار انرژی درونی را تجربه می‌کنند و باز نقطه سر خط.

در نهایت یک جواب وجود دارد. این ساده است، یک قانون است و شما نباید دورش بزنید. همه‌چیز در این یک جمله خلاصه می‌شود: اگر یک «برنامه‌ی مالی جامع» در ناخودآگاه شما برای موفقیت «تنظیم» نشده باشد، هیچ‌چیز یاد نخواهید گرفت، هیچ‌چیز نخواهید دانست و هیچ کاری نخواهید کرد که تفاوت زیادی را به‌وجود آورد....


برای مطالعه و دانلود کتاب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد